Hlavní obsah

Ferrari oslovuje stále více nových zákazníků pod 40 let

2:07
2:07

Poslechněte si tento článek

Italskému výrobci luxusních sportovních vozů se daří oslovovat stále mladší první zákazníky. Přes 40 procent nových klientů automobilky tvoří lidé mladší 40 let.

Foto: Ferrari

Ferrari (ilustrační foto)

Článek

Automobily značky Ferrari mají fanoušky všech věkových skupin, klientelu ale tradičně tvoří spíše starší zákazníci. V posledních letech se však automobilce daří oslovovat stále mladší nové zákazníky, jak v rozhovoru pro CNBC prozradil generální ředitel značky Benedetto Vigna.

„Čtyřicet procent nových klientů je mladších 40 let,“ uvedl Vigna v rozhovoru během akce Converge Live v Singapuru. Pro značku jde přitom o poměrně výrazný skok, neboť ještě před 18 měsíci bylo pouze 30 % nových zákazníků mladších 40 let.

Zásluhy na oslovování stále mladší nové klientely přitom Vigna připisoval týmu v automobilce, která je kromě jiného známá také tím, že bezmála tři čtvrtiny všech vozů prodává již existujícím zákazníkům.

Ferrari zvažuje omezení personalizace, zákazníci chtějí přílišnou extravaganci

AutoMoto

Šest nových modelů i elektromobil

Automobilka si navíc udržuje exkluzivitu i přesně omezeným počtem vyrobených kusů, na které si zákazníci musí počkat v průměru kolem dvou let. Značka přitom na tomto přístupu neplánuje nic měnit, neboť i čekání na nový vůz by mělo být součástí zážitku při pořízení ferrari.

Vigna také v rozhovoru připomněl plánované představení prvního elektrického modelu, které se uskuteční již 9. října tohoto roku. Celkem pak letos automobilka plánuje premiéru šesti nových modelů.

V budoucnu plánuje značka vyrábět klasické spalovací vozy, hybridy i elektromobily. Vigna si je přitom vědom, že někteří zákazníci si elektrický vůz značky nikdy nekoupí. Na druhé straně však existují i perspektivní zákazníci, kteří naznačili, že mají zájem o koupi pouze elektrického vozu značky.

Před 30 lety se světu představilo výjimečné Ferrari F50

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám