Článek
Jenže jestli si už brousíte zuby na tuhle specialitu, pak vás asi zklameme. Ferrari uvolnilo jen pár fotek bez více informací, ale jedno je jisté – první majitelé už skládají zálohy, protože auto už objelo několik nejvěrnějších a nejmovitějších lidí na světě. Prý už ve speciálním kontejneru navštívilo Střední východ i Čínu a větší provoz byl i v samotné továrně. Kolik auto bude stát, Ferrari řeklo zatím jen těm, kteří projevili o auto zájem.

Ferrari LaFerrari Aperta

Ferrari LaFerrari Aperta
A co dostanou? LaFerrari, které nemá střechu. Takže za sedadly bude vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,2 litru s výkonem 588 kW a k tomu elektromotor s výkonem 120 kW. Souhrnný výkon je 708 kW a točivý moment 900 Nm.
Kolik auto bude vážit, není známo. Prý by měly být stejné hodnoty aerodynamického odporu, k dispozici karbonová i plátěná střecha. Víc vám bohužel prozradit nemůžeme, protože netušíme, zda se úpravy třeba nepromítly do zrychlení z 0 na 100 km/h (kupé za 2,9 s). Informace se prý budou do světa vypouštět postupně, a to až do premiéry na říjnovém pařížském autosalonu.

Ferrari LaFerrari Aperta