Hlavní obsah

Ferrari F8 Tributo v pohybu. Poslechněte si vylepšený osmiválec

Novinky, fra

Velký zájem i trochu zklamání přineslo ženevské představní modelu Ferrari F8 Tributo. Auto je to krásné, zajímavé, ale nic nového nepřináší. Je to vlastně jen další evoluce už známého. A teď se podívejte, že i ta evoluce může být pěkná v pohybu.

První jízdní video nového modelu Ferrari F8 TributoVideo: Ferrari 2x

Článek

Pro Ferrari měl nejdůležitější roli v celé historii určitě model 458 Italia. Jistě, nebyl to nejrychlejší ani nejdivočejší model značky. Těch má firma dost a dost. Jenže Italia bylo auto, které nastartovalo období velkých prodejů. Řekněme, že tohle bylo „lidové“ Ferrari pro širší okruh zájemců. A je zajímavé, že od roku 2009 se vlastně Italia drží ve výrobním programu pořád dál.

Přes Speciale, 488 GTB, Pista až k současnému F8 Tributo. Všechna mají nějaké společné geny. Sice odlišný vzhled, ale vždy si auta něco ze svého předchůdce přenesla dál.

Foto: Ferrari

Ferrari F8 Tributo

TF8 Tributo není výjimkou. Pod kapotou totiž pracuje dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3,9 litru s výkonem 529 kW (720 koní) a s točivým momentem 770 N.m. Tenhle motor známe z modelu Pista. Sice má hromadu dílů přepracovaných, ale motor je to ve výsledku ten samý.

A co tedy Tributo přináší nového? Třeba nastavitelnou dynamickou aerodynamiku. Ferrari třeba říká, že aerodynamika je o 10 % lepší než u GTB. Tak se podívejte na technické detaily o voze (dole) nebo video ze skutečné silnice (nahoře).

Tohle je pohled pod kapotou nového Ferrari F8 TributoVideo: Ferrari

Související témata:

Výběr článků

Načítám