Článek
Na vnějším vzhledu lze vypozorovat nemálo paralel, a pokud Ferrari něco měnilo je to uděláno tak, aby základ mohl zůstat u obou modelů stejný. Velice dobře je to vidět například na koncovkách výfuku, kdy je prakticky celá záď stejná a liší se jen počet (tři versus dva) a umístění (458 Italia tři vedle sebe, nový model dva oddělené).
Největší změny tak nastaly v motorovém prostoru, kde byla v minulém modelu připravena atmosférická V8 s objemem 4,5 litru (570 koní při 9000 otáčkách, stovka za 3,4 s a „maximálka” 325 km/h). 488 GTB má rovněž osmiválec, zdvihový objem je menší (3,9 litru), v práci ale agregátu pomáhají dvě turbodmychadla.

Ferrari 488 GTB (2015)

Ferrari 488 GTB (2015)
Výsledkem je 670 koní (492 kW) při 8000 otáčkách, točivý moment vrcholí na hodnotě 760 Nm. Stovku zvládne maranellská novinka za rovné tři sekundy, 0-200 km/h za 8,3 sekundy. Auto přestane zrychlovat při hodnotě 330 km/h.
Proti 458 Italia je 488 GTB o deset kilogramů lehčí, leč má horší rozložení hmotnosti mezi nápravy. Jeho 1370 kilogramů z 54 procent zatěžuje přední nápravu, zbývajících 46 procent se nachází vzadu.
Převodovka je sedmistupňová, automatická. Veškerý výkon vzadu umístěného motoru se přenáší na kola zadní nápravy - stejně jako u 458 Italia. Světová premiéra proběhne v březnu na prestižním ženevském autosalonu. Je vysoce pravděpodobné, že v budoucnu vznikne i otevřená verze (spyder) a jedna či dvě speciální edice.

Ferrari 488 GTB (2015)