Článek
Je to neuvěřitelně dynamický koncept „starého střihu“, tedy koncept vytahující na světlo skutečnou budoucnost, nad kterou se dá zasnít. Ostře řezané tvary a přitom dost hladká karoserie jsou zastřešeny velkou prosklenou kopulí. Prý se značka nechala inspirovat u UFO.
Nová Kia Optima už se rýsuje, Korejci ukazují první nákresy

Automobil je neskutečně dravý. Může za to nejen design, ale i rozměry. Futuron s délkou 4850 mm, výškou 1550 mm a rozvorem 3000 mm spojuje vyšší světlou výšku se sportovní karoserií. Samozřejmě že takové tvary se nedají udělat jen tak, kdyby vepředu seděl spalovací motor. Tady jsou akumulátory umístěné pod podlahou a auto by mělo mít pohon všech kol, ovšem v elektrickém podání.

Zajímavý je tvar auta - je to takový sporťák na vysokých kolech.

Skoro pět metrů na délku a kabina jako z létajícího talíře
Kopule dává řidiči přehled o situaci kolem vozu v úhlu 360°. Zajímavé je, že v kopuli se našlo místo i pro LIDAR radary, které také sledují dění kolem auta. A jelikož těch 360° je zajímavé číslo, tak je tu ještě hrana kolem auta, která je celá osvětlená. A není to jen design. Celá hrana je interaktivní a reaguje na gesta majitele a prý s ním i komunikuje.
Luxus jako v business třídě
Díky uspořádání s elektrickým pohonem a schopnostmi autonomního řízení na úrovni normy SAE Level 4 bylo možné vytvořit prostornou a flexibilní kabinu, lišící se od všech ostatních vozidel na dnešních silnicích.
Rus zařadil zpátečku za jízdy. Destrukce je až nečekaně velká

Obě přední sedadla jsou vyrobena z pružných materiálů a dokážou nabídnout vzpřímenou pozici pro „řízení“, resp. položenou „relaxační“ polohu, a svojí flexibilitou tak připomínají sedadla nejluxusnější letecké třídy. Po aktivaci funkce autonomního řízení Futuronu se zatáhne volant a obě přední sedadla sklopí více dozadu.

Přední sedadla se v autonomním režimu odsunou a sklopí.
Grafické uživatelské rozhraní kokpitu vybíhá už ze dveří na straně řidiče a v hladkém oblouku se vine kolem volantu. Přístrojový štít takto přímo navazuje na displej médií uprostřed palubní desky a je propojen s displejem začleněným do povrchu samotného volantu. Grafické rozhraní se ovládá pomocí technologií na bázi umělé inteligence. Dále zobrazuje užitečné informace o různých funkcích autonomního řízení vozidla, hnacího ústrojí a navigace.