Článek
„Nesmíme růst do nekonečna. Musíme zkonsolidovat výsledky a zachovat exkluzivitu,” řekl Domenicali při otevření nové lakovny v továrně v italské Sant'Agatě Bolognese.
Výjimka ze stopky růstu nemá podle webu Automotive News nastat ani v případě, že by značka expandovala na nové trhy.
Jediný moment, kdy by se Lamborghini více přiblížilo 10 tisícům aut za rok, by bylo přidání dalšího modelu do stálé nabídky. Např. elektromobil ale v plánu není - „zákazníci v současnosti nemají zájem” o něco takového, řekl také Domenicali.
Přesto si elektřina do Lamborghini cestu najde, a to, jak jinak, kvůli plnění emisních limitů. Do roku 2025 má být celá nabídka značky hybridizovaná. Do jaké míry, a zda budou mít zákazníci na výběr, zda elektřinu ve svém autě chtějí, však zatím oznámeno nebylo.
Stejně tak není v plánu přidávat deseti- a dvanáctiválce pod kapotu SUV Urus. Tento model přitom tvoří největší část prodejů značky. Za první pololetí Lamborghini prodalo 4553 aut, z čehož 2693 kusů tvořily urusy. Huracán si vybralo 1211 zákazníků, model Aventador 649 lidí.