Článek
Podrobnosti o velikosti a tvaru prvního elektromobilu, který dostane slavný čtyřlístek na blatník, tedy verzi Quadrifoglio, jsou v tuto chvíli nejasné, ale šéf značky Jean-Philippe Imparato se podělil o některé detaily v rozhovoru pro australský časopis CarSales.
Čistě elektrické modely nesoucí čtyřlístek nabídnou výkon mezi 900 až 1000 koňskými silami, tedy zhruba dvojnásobek než 2,9litrový motor ve stejnojmenných vrcholných verzích sedanu Giulia a SUV Stelvio.
Imparato také zmínil, že budoucí modely Quadrifoglio budou těžit z technologie baterií nové generace se zlepšenou účinností. Díky tomu mohou inženýři snížit kapacitu baterie a snížit tak i hmotnost. Šestapadesátiletý francouzský manažer navíc chce nabídnout i bezdrátové nabíjení. Dále zmínil, že technologie baterií bude vylepšována v tříletých intervalech, aby zůstala na vrcholu elektromobilní hry.
Imparato vysvětlil, že Alfa Romeo se pokusí nalákat kupce tím, že potenciální zákazníky jednoduše posadí za volant elektromobilů ostrých verzí Quadrifoglio na testovacích jízdách. Uvedl, že 113letá automobilka chce upřednostnit zážitek z jízdy namísto časů zrychlení a na kolo na Nürburgringu, kterými jsou dnes někteří výrobci automobilů posedlí.