Hlavní obsah

Automobilka Hyundai kvůli koronaviru pozměnila logo

Novinky, laz

Korejský Hyundai se řadí mezi několik výrobců aut, kteří v dobách pandemie pozměnili své logo. Dvě postavy tvořící velké písmeno H si již nepodávají ruce, ale dotýkají se jen loktem.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Hyundai Ioniq Electric

Článek

Na znamení sociálního distancování ukázal Hyundai na Twitteru logo stylizované do současného nečasu. Běžné logo Hyundai má připomínat dvě postavy, které si podávají ruce. Jedná se o symbol důvěry, například mezi automobilkou a zákazníkem.

Vzhledem k tomu, že podávání rukou není v současné době doporučováno, se po celém světě množí různé variace na tento pozdrav. Krom rituálu s lokty, reprezentovaného Hyundaiem, se z recese mluví také o vzájemném kopnutí nohama. V praxi však postačí oční kontakt a pokynutí hlavou.

Nápaditou kampaní proti koronaviru. Audi a Volkswagen se sociálně distancují

Koronavirus

Hyundai se přidává do skupiny automobilek, které sociální distancování prezentují marketingovou změnou svého loga. Učinilo tak například Audi a dále Volkswagen oddálením kruhů a „véček” od sebe.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám