Článek
Na znamení sociálního distancování ukázal Hyundai na Twitteru logo stylizované do současného nečasu. Běžné logo Hyundai má připomínat dvě postavy, které si podávají ruce. Jedná se o symbol důvěry, například mezi automobilkou a zákazníkem.
Did you know that our logo represents two people shaking hands? We reimagined it since #socialdistancing is important for all of our safety.
— Hyundai Worldwide (@Hyundai_Global) March 30, 2020
#strongertogether #hyundai #progressforhumanity pic.twitter.com/yFZzfOUFK4
Vzhledem k tomu, že podávání rukou není v současné době doporučováno, se po celém světě množí různé variace na tento pozdrav. Krom rituálu s lokty, reprezentovaného Hyundaiem, se z recese mluví také o vzájemném kopnutí nohama. V praxi však postačí oční kontakt a pokynutí hlavou.
Nápaditou kampaní proti koronaviru. Audi a Volkswagen se sociálně distancují
Hyundai se přidává do skupiny automobilek, které sociální distancování prezentují marketingovou změnou svého loga. Učinilo tak například Audi a dále Volkswagen oddálením kruhů a „véček” od sebe.