Hlavní obsah

Drsnější verze Audi A1 má české ceny

Robustnější, drsnější, akční. Těmito přízvisky by rozhodně chtěl oplývat model Audi A1 Citycarver, který v těchto dnech rozšířil nabídku německé automobilky a má už i cenovky. Lidové autíčko nečekejte.

Foto: Audi

Audi A1 Citycarver

Článek

Nová verze městského hatchbacku A1 Sportback nabídne zákazníkům třeba o 35 mm zvýšený podvozek, nové nárazníky, lemované blatníky, dvoutónové lakování, poupravenou mřížku chladiče nebo větší a odolnější kola. Zkrátka a jednoduše, Audi chce svým zákazníkům prodat malý crossover, který ale vlastně malým crossoverem není. I tak ale působí zajímavě a už má české cenovky.

Velkých SUV není nikdy dost. Audi má letos představit model Q9

AutoMoto

Model s názvem Citycarver finančně vychází ze základní verze A1 Sportback, ale k ceně je potřeba vždy něco přičíst. Například, základní model A1 stojí podle ceníku 534 900 korun. Citycarver se stejným motorem i převodovkou pak 584 900 Kč, tedy o 50 tisíc více.

Základní model je za zmiňovanou cenu osazen tříválcovým benzínovým motorem se zdvihovým objemem 1,0 litru a pětistupňovou manuální převodovkou a má výkon pětadevadesát koní. Za 615 900 korun ale můžete mít i silnější motorizaci 30 TFSI, kterou tvoří také litrový tříválec a má výkon 116 koní a manuální šestikvalt. Za příplatek cirka 52 tisíc je tento motor možné spojit i se sedmistupňovým automatem S tronic.

Foto: Audi

Audi A1 Citycarver působí jako crossover.

Nejsilnější variantou Citycarveru je pak stejně jako u Sportbacku motorizace 35 TFSI, ke které se ani tady nedá připojit pohon všech kol. S šestistupňovou manuální převodovkou a čtyřválcovým motorem s objemem 1,5 litru stojí 679 900 korun, s automatem 731 900 korun. Výkon je pak 150 koňských sil.

Test Audi A1 30 TFSI: Jak se z krasavce hochštapler klube

AutoMoto

Ceny pak samozřejmě nejsou konečné, jak už to u většiny automobilek, Audi nevyjímaje, bývá. I tak ale Citycarver na svoji obranu nabídne řadu vychytávek již v základní verzi.

Má třeba několik asistentů pro bezpečnou jízdu, střešní spoiler S-line, čalounění stropu, dekorační prvky na přístrojové desce, digitální kokpit s 10,25“ displejem i MMI digitální rádio se stejně velkou obrazovkou (10,25“). V základu je pak manuální klimatizace a šestnáctipalcová litá kola s desetipaprskovým designem.

Související témata:

Související články

Audi vytáhlo autonomní elektromobil do ulic

Audi nyní, jako každý rok, vystavuje na veletrhu Consumer Electronics Show v Las Vegas a letos to je doopravdy hodně zajímavé. Návštěvníci se tam mohou projet...

Výběr článků

Načítám