Článek
Dobrodružněji vypadající verze kombíků jsou v nižší střední i střední třídě v posledních letech oblíbené, na což pochopitelně reagují i automobilky. Obvykle nejsou outdoorové verze, které přinášejí pocit SUV auta i v běžném kombi, prodejním hitem, je však dobré je mít v nabídce.
Opel nyní bude nabízet oplastovanou verzi insignie kombi s vyšší světlou výškou a pohonem všech čtyř kol, postavenou podle tradičního receptu. Navenek se auto liší černými plasty, které se od spodního nárazníku táhnou kolem celého auta. Nápadnější jsou plastové lemy podběhů kol; vzadu je pak standardem zdvojená koncovka výfuku (kromě základní motorizace).
V nabídce jsou tři motorizace. Zážehové zastupuje čtyřválec 2.0 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) Turbo o výkonu 184 kW (250 k) a 400 Nm točivého momentu. Základní pohonnou jednotkou je turbodiesel 2.0 CDTI o výkonu 120 kW (163 k) a 350 Nm (krátkodobě až 380 Nm).
Ještě větší porci výkonu nabídne vznětový čtyřválec 2.0 BiTurbo CDTI se sekvenčním přeplňováním dvojicí turbodmychadel – 400 Nm a 143 kW (195 k).
Pohon 4x4 zajišťuje lamelová spojka Haldex, kterou mj. využívá i koncern Volkswagen. V nabídce jsou šestistupňové převodovky (manuální i automatická), pro motor 2.0 BiTurbo CDTI není na výběr a zákazníci se musí spokojit se samočinnou převodovkou.
Cena Insignie Country Tourer začíná na částce 783 900 korun za verzi s motorem 2.0 CDTI/120 kW s manuální 6stupňovou převodovkou.
Objednávat lze už nyní, k zákazníkům se první kusy dostanou po zářijové premiéře na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.