Článek
McLaren se ke třídě Hypercar podle webu Motorsport.com připojí s prototypem kategorie LMDh. Předpokládá se, že McLaren navázal partnerství s italským konstruktérem Dallarou, který také spolupracoval na vývoji Cadillacu V-Series.R a BMW M Hybrid V8.
Očekává se, že motor bude založen na 120stupňovém šestiválci se dvěma turbodmychadly, který se již používá v silniční i závodní verzi modelu Artura představené v roce 2022.
Návrat McLarenu do nejvyšší kategorie vytrvalostních závodů v roce 2027 následuje 30 let po jeho debutovém vítězství s F1 GTR.
McLaren se na startovním roštu Le Mans udržel až do roku 1998, v roce 1996 skončil čtvrtý a v letech 1997 a 1998 druhý a čtvrtý s prodlouženou variantou vozu. Značka se vrátila do Le Mans v roce 2024 při představení třídy LMGT3 v seriálu WEC s modelem 720S GT3 Evo.
McLaren se stane jedenáctým výrobcem v královské divizi Hypercar WEC. K osmi značkám na startovním roštu v letošní sezoně se příští rok připojí i Hyundai Genesis a v roce 2027 také Ford.