Článek
V minulosti byly velkým tématem zvěsti o tom, že Bugatti doplní Bentley, Rolls-Royce nebo Aston Martin a na trh přivede vlastní SUV, stejně jako to před nedávnem udělalo i Ferrari. Navzdory těmto spekulacím se ale nyní ukazuje, že to není pravda a dlouho nebude.
Příští bugatti má být hybrid s menším motorem, který ohromí

V rozhovoru pro německý časopis Automobilwoche to vyvrátil generální ředitel Bugatti Mate Rimac, který jasně řekl, že takový vůz není v následujícím desetiletém plánu Bugatti.
V tomto časovém horizontu pak podle něj nedojde ani k představení žádného elektromobilu od francouzské automobilky.

Mate Rimac
Bugatti v rámci zpřísňování emisních restrikcí nebude moci elektrifikaci úplně ignorovat a dřív nebo později přijde s hybridní či plug-in hybridní pohonnou jednotkou.
Ostatně, legendární motor W16 se odebere na věčnost společně s Bugatti Mistral. Další hypersport pak bude podle Rimaca „silně elektrifikovaný“.
Mistral je posledním bugatti s ikonickým šestnáctiválcem

Elektrifikovaný nástupce W16 má dorazit i s nástupcem modelu Chiron v roce 2024 a Mate Rimac slibuje, že se bude jednat o velice atraktivní vůz se spalovacím motorem a hybridní jednotkou.
Rimac mimo jiné uvedl, že hodlá do nového modelu umístit pohonné ústrojí s elektrickým dojezdem nejméně 50 kilometrů.