Článek
Původcem této úpravy je mcchip-dkr. Ano, kdo nás sleduje, tak si jistě vzpomene na tři úpravy terénního Mercedes-Benzu G, kde jedna z nich byla právě od této firmy. Nutno dodat, že vám se líbila nejvíc. [celá zpráva]
To, že tenhle německý specialista na cokoliv umí, dokládá i právě představené Audi R8. Pod kapotou je standardní V10 5,2 l původem z Lamborghini. Jenže tady je přidané turbodmychadlo a další drobnosti (vačky, klikovka, sání, ventily), což znamená dalších 300 koní navíc! Výsledek přesně řečený nebyl. Prý je nad 850 koňmi.
Jistě poznáváte, že auto prošlo mnohem víc modifikacemi, než jen motoru. Například karoserie je kompletně nová. Všechny povrchové panely šly pryč a nahradily je ultralevé z uhlíkového kompozitu. Samozřejmě patřičně upravené pro pořádné závodní widebody. Takže tu jsou ohromné blatníky pro nová šroubovaná kola, gigantický přední nárazník a ještě větší zadní křídlo…
Pod kapotou se také událo pár změn. Třeba jsou nasazeny nové brzdy Brembo (pěkné srovnání s původními je na jedné z fotografií), pružení KW a výfuk Capristo.