Hlavní obsah

Do Audi R8 nacpali dalších 300 koní

Celé jméno tohoto tuningového projektu je Projekt Rotter & Rich Recon R8 V10 FSI Supercharged. Připravoval se víc než rok. Aby taky ne. Vždyť základem je Audi R8, na kterém nezůstalo nic nezměněné.

Foto: mcchip-dkr

mcchip-dkr Rotter & Rich Recon R8 V10 FSI Supercharged

Článek

Původcem této úpravy je mcchip-dkr. Ano, kdo nás sleduje, tak si jistě vzpomene na tři úpravy terénního Mercedes-Benzu G, kde jedna z nich byla právě od této firmy. Nutno dodat, že vám se líbila nejvíc. [celá zpráva]

To, že tenhle německý specialista na cokoliv umí, dokládá i právě představené Audi R8. Pod kapotou je standardní V10 5,2 l původem z Lamborghini. Jenže tady je přidané turbodmychadlo a další drobnosti (vačky, klikovka, sání, ventily), což znamená dalších 300 koní navíc! Výsledek přesně řečený nebyl. Prý je nad 850 koňmi.

Foto: mcchip-dkr

mcchip-dkr Rotter & Rich Recon R8 V10 FSI Supercharged

Jistě poznáváte, že auto prošlo mnohem víc modifikacemi, než jen motoru. Například karoserie je kompletně nová. Všechny povrchové panely šly pryč a nahradily je ultralevé z uhlíkového kompozitu. Samozřejmě patřičně upravené pro pořádné závodní widebody. Takže tu jsou ohromné blatníky pro nová šroubovaná kola, gigantický přední nárazník a ještě větší zadní křídlo…

Pod kapotou se také událo pár změn. Třeba jsou nasazeny nové brzdy Brembo (pěkné srovnání s původními je na jedné z fotografií), pružení KW a výfuk Capristo.

Související témata:

Výběr článků

Načítám