Článek
Je vidět, že Ian Callum nešel moc daleko pro zdroj svého díla. Přece jen Aston Martin Vanquish zná poměrně dobře. A tak věděl, co je třeba vylepšit, upravit, změnit. Prostě to, co dřív vedení nedovolilo z nějakého důvodu.
A tak byly postaveny dva prototypy. Jeden testoval nové nastavení podvozku a druhý design karoserie a interiéru. Z výsledku práce na dvou vozech bude profitovat všech 25 kusů, které firma Callum postaví.
Změn totiž bude opravdu hodně. Na karoserii poznáváme nové nárazníky, prahy, blatníky i světla. Zajímavým prvkem jsou třeba zadní výfuky vyvedené v rudé barvě. Středová část přístrojovky je v čirém uhlíkovém kompozitu, zatímco všechno ostatní je v nejluxusnější kůži. Zde v modré, ovšem samozřejmě je možné na požádání mít jakoukoli barvu.
Ovšem změny jsou i pod kapotou, kam není normálně vidět. Podvozek se změnil radikálně, ale stejně tak tu proběhla i úprava vidlicového dvanáctiválce, který tu dodává výkon 447 kW (600 koní). Zcela nová je pak šestistupňová automatická převodovka. Při pohledu na auto neujdou také nové karbon-keramické brzdy za dvacetipalcovými koly s nasazenými zakázkovými pneumatikami Michelin. Cena samozřejmě nebyla zveřejněna.