Článek
Bude vyrobeno jen 150 kusů tohoto modelu, který už na první pohled jasně rozeznáte od standardního modelu. Karbonové doplňky vpředu i vzadu ještě snižují světlou výšku vozu, ale zlepšují usměrňování vzduchu. Kompozit není navíc lakován, aby bylo pořádně vidět, že tohle není jen tak obyčejný materiál.
Jenže vzhled není to hlavní, co na voze technici z McLarenu změnili. Tlumiče a pružiny snížily vůz o 10 mm a mají tvrdší charakteristiku, brzdové kotouče pak narostly na průměr 390 mm. Přeplňovaný vidlicový osmiválec má ve standardu 460 kW, ale v 722 je zvýšen na 478 kW. Nárůst výkonu díky přeprogramování řídicí jednotky se podílí na zlepšených rychlostních vlastnostech. Z 0 na 100 km/h zrychlí 722 Edition za pouhých 3,6 s (tedy o 0,2 s lepší) a dvoustovku pokoří za 10,2 s. Klasické SLR má maximální rychlost podle techničáku stanovenou na 334 km/h, u nové edice se posunula o 3 km/h dál.
Všech 150 nových majitelů bude muset připlatit za novou "kárku" zanedbatelných 20 000 eur (základ je 435 000 euro), ale může je hřát svědomí, že se stanou členy klubu SLR. Členem tohoto klubu se stává automaticky každý, kdo si SLR v jakékoli verzi zakoupí. V rámci klubu je například i škola jízdy SLR Safety & Speed Academy, kde se žákům osobně věnují tovární piloti David Coulthard, Jochen Mass, Klaus Ludwig, Chris Goodwin a další.