Článek
Bylo jasné, že na to automobilky budou reagovat. Vyrábět dnes klasický sedan, liftback či kombi střední třídy je se vzrůstající popularitou sportovně-užitkových vozů tvrdý chleba. Doplatil na to například Citroën C5, Honda Accord, Toyota Avensis a další.
Podle informací britského Auto Expressu ani Opel Insignia nezůstane klasickým vozem.
„Průmysl se nyní ptá, co přijde po SUV,” řekl šéf britské divize Vauxhall Stephen Norman. „My si myslíme, že to budou auta typu příští Insignie. Bude to největší proměna v rámci modelu, jakou jste od nás kdy viděli,” prozrazuje dále.
Opel zmodernizoval Insignii, francouzské motory nedostane
Insignia nedávno prodělala facelift, který ji na trhu má udržet minimálně do roku 2022, kdy by mohl být představen zmiňovaný nástupce.
Kroky ke crossoveru lze již zčásti, ovšem nikoli zcela, přičíst novému vedení Opelu, které se o značku stará od fúze se skupinou PSA v roce 2017.