Článek
A je s podivem, že Google, který to vlastně všechno před lety začal a už od roku 2009 testuje vozy v Mountain View, dlouho nepřišel s něčím novým. Známe jeho Toyoty Prius, testoval i Ford F-150 s autonomním řízením a pak přišlo jeho speciální vajíčko zcela bez volantu. A pak dlouho nic. Moc dlouho. Zatímco Volvo už brázdí silnice jako taxík, Audi si přejíždí napříč Spojenými státy,… Google respektive jeho společnost Waymo nic nepředstavil.

Chrysler Pacifica pro Waymo

Chrysler Pacifica pro Waymo
Konečně tedy víme, co vzniklo ze spojení Wayma a koncernu Fiat-Chrysler. Je to velké MPV Chrysler Pacifica v hybridní verzi. Patnáct kusů nyní nastoupí do ostrého provozu, kde se budou potýkat se vším, co klasická doprava přináší.
Pro Waymo je spojení s FCA zárukou toho, že se nebudou muset zaobírat detaily, jako je technika, pohon apod., ale soustředí se na ladění softwaru a senzorů. Pro FCA je to zase přímo raketový start z nuly na první kosmickou rychlost mezi elitu v autonomních vozech.