Článek
Pro svůj nový závod si firma vybrala oblast kvůli vysoké koncentraci automobilek, nazývanou indický Detroit, která se nachází asi hodinu jízdy od města Čennaí. Továrna je třetím největším závodem automobilky mimo Německo. Počáteční kapacita výroby bude činit 36 000 vozů, maximální kapacita je 72 000 vozů. V letošním roce však Daimler plánuje vyrobit jen 5000 vozů. V roce 2014 chce Daimler v Indii vyrábět 17 modelů a od příštího roku plánuje i vývoz do Asie a Afriky.
Prodej komerčních vozů v Indii se za posledních šest let více než zdvojnásobil na 800 000 ročně a roste mnohem rychleji než prodej osobních aut. Přispívá k tomu prudký rozvoj stavebnictví.
Analytici upozorňují, že indickému trhu nákladních vozů dominují místní automobilky Tata Motors a Ashok Leyland, které mají celkem na domácím trhu nákladních vozů a autobusů podíl více než 80 procent. Pro nováčky je tak vstup na trh velmi obtížný. Daimler navíc přichází poté, co se na trh pokusily vstoupit konkurenční firmy Navistar International, MAN či Scania a nepodařilo se jim získat výraznější tržní podíl.