Článek
Dacia oficiálně přichází s novou značkovou identitou. V příštím roce se na prvních modelech objeví nové logo složené z písmen D a C, stejný font používá i kompletní název.
Dacia se změnou loga rovněž dává sbohem typické modré, používat bude v propagačních a dalších materiálech zejména odstíny zelené a hnědé, ale i pískové či oranžové. Rovněž prodejci své showroomy v příštím roce převlečou do nového vzhledu.
Spekuluje se o tom, že nové logo už by mohla nosit zmodernizovaná verze populárního SUV Duster, která se má představit ještě v letošním roce a pokračovat v nově nastoleném designovém jazyku automobilky, který nosí modely Sandero a Logan nové generace.
Podle dřívějších informací francouzského webu L'argus má nové logo přijít již určitě na novém modelu, který bude náhradou za současný Logan MCV a Lodgy. Novinku Francouzi očekávají na podzim 2021 se startem prodejů zkraje roku následujícího.
V roce 2024 chce značka vstoupit i do segmentu C, tedy plnohodnotné nižší střední třídy, a to právě s dosud největším SUV v nabídce, které bude vycházet ze zmiňovaného konceptu Bigster.