Článek
Dacia Logan Cup byla logickým vyústěním snah o zviditelnění této značky. Levný závodní automobil na trhu celkem chybí a jen nemnoho lidí si může dovolit třeba závodní okruhovou Fiestu.
Logan za cenu prý jen lehce převyšující 100 000 Kč (samozřejmě bez daní a dle aktuálního kurzu měny) už je jinou vodou na mlýn začínajícím jezdcům. Na tomhle voze by se mohli dobře naučit základy jízdy na okruhu i rallye.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Automobil má základ v klasickém sedanu. Ovšem vše, co nebylo potřeba, zmizelo a uvnitř najdeme jen jedinou sedačku (samozřejmě že závodní skořepinu) a ochranný rám. Volant je závodní stejně jako pedály.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Podvozek má tři různé verze - rallye asfalt, rallye terén a okruhy. Podle toho jsou nastaveny všechny komponenty podvozku, jako například závodní tlumiče Bilstein.
Bohužel zatím nepronikly žádné informace o motoru, který vychází z klasické šestnáctistovky. Takže se nechme překvapit, jak moc zvedli výkon ze 64 kW a zda bude i agregát naladěn na tři různé typy závodů.