Článek
Městské auto založené na Renaultu Kwid K-ZE pro čínský trh postrádá podle šéfa designu Dacie Davida Duranda „trochu modernosti“ a „musí být přepracováno, aby více respektovalo elektrický trend“, uvedl v rozhovoru pro britský Autocar.
„Všimli jsme si, že spousta lidí na vzdálených předměstích, nebo dokonce na venkově má spring jako druhé auto. Neznamená to, že spring jede mimo zpevněné silnice, ale ve skutečnosti to není jen auto do centra města.“
V důsledku toho je vysoce pravděpodobné, že zůstane malým SUV se vzpřímenými proporcemi a plastovým ochranným pláštěm karoserie, ale bude se přibližovat plnohodnotné řadě Dacia díky novým světelným podpisům, designům kol, barevným variantám a ozdobným prvkům.
V plánu by mohlo být i osvěžení interiéru s novými technologickými prvky a materiály.
Není jasné, zda dojde k nějakým změnám v hnacím ústrojí springu o výkonu až 65 koní, nebo zda dojde k navýšení kapacity 28,6kWh baterie, ale generální ředitel Dacie Denis Le Vot již dříve Autocaru řekl: „Pokud bychom spring dělali znovu, snížili bychom kapacitu baterie klidně na polovinu, protože průměrný spring v Evropě ujede pouhých 16 km denně.“