Hlavní obsah

Čtyři kruhy od zadních pneumatik. Mercedes-AMG na sociálních sítích popichuje Audi

Novinky, laz

Ačkoli jsou si největšími konkurenty, německá trojice takzvaných prémiových výrobců, tedy Audi, BMW a Mercedes-Benz, na sebe často ráda reaguje. Sportovní divize Mercedesu se minulý čtvrtek přidala do výzvy od Audi.

Foto: Milan Lažanský, Novinky

Ilustrační foto

Článek

Fanoušci Audi během karanténních opatření skládají čtyři kruhy, symbol novodobé značky Audi, v podstatě z čehokoli. Činí tak na výzvu automobilky, kterou nazvali Four Rings Challenge. Ve volném překladu „Výzva čtyř kruhů”.

Vedle čtyř ředkviček, muffinů nebo hrnečků však se svými čtyřmi kruhy přispěchal i Mercedes-AMG. Sportovní podznačka zabrala model C 63 při tvorbě čtyř koláčů seshora. Kruhy vytvořil osmiválcový kabriolet zadními pneumatikami.

I když u příspěvku stojí něco o společné vášni, lze v tom vidět i popíchnutí. Konkurenční sportovní vozy od Audi Sport by totiž se svým typickým pohonem všech kol tak snadno podobné kruhy neudělaly.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám