Článek
Během právě probíhajícího Veletrhu spotřební elektroniky CES v Las Vegas představila společnost Continental, jeden z největších dodavatelů v rámci automobilového průmyslu, velmi působivou novinku, která by se časem mohla objevit v palubních deskách luxusních a prémiových značek.
Díky využití microLED displejů totiž společnost vytvořila průhledný displej infotainmentu, který byl následně integrován do průhledného křišťálu Swarovski. Celek pak společnosti označují jako Crystal Center Display.
„S Crystal Center Display jako klíčovým prvkem chceme převrátit svět interiérového designu naruby a vytvořit inovativní ústřední bod pro prémiové vozy budoucnosti – takový, který upoutá pozornost a vzbudí emoce,“ uvedl Dr. Boris Mergell, vedoucí oblasti User Experience v Continental.
Technologie microLED zajišťuje průhlednost, vysoký jas a kontrast displeje, jeho funkčnost v akci ale společnost zatím nepředvedla. Specifické tvary křišťálu pak za použití speciální techniky broušení vytvořila právě společnost Swarovski Mobility.
„Náš krystal se tak stává mnohem víc než jen designovým prvkem interiéru - uživatelé ho vnímají jako klíčové interakční rozhraní ve vozidle,“ uvedl Peter Widmann, výkonný ředitel Swarovski Mobility.