Článek
Proslulý apríl, první duben, letos připadl na dobu, kdy na celém světě běsní koronavirus. Dalo by se tedy soudit, že na vtipy není prostor, ale taky namítat, že bez nich by zprávy byly plné neřádu a že humor musí být, i kdyby na chleba nebylo.
Necháme na vás, ke kterému názorovému proudu se zařadíte. Pár vtípků z automobilového světa nicméně naši pozornost zaujalo - zejména Škoda, která nyní kromě Čechů myslí i na Moraváky s tím, že jim bude asistentka Laura dobře rozumět. A že oni budou rozumět jí.
V krátkém videu sice ukazuje jen hanáčtinu, ale prý Laura rozumí všem moravským nářečím.
Audi místo jednotlivých variant němčiny u modelu R8 konečně splnilo, co slibuje číslovka v názvu, a „nabídlo” osmimístnou variantu.
Jeden z českých prodejců konkurenční značky BMW se zase chce svézt na vlně popularity SUV a crossoverů a „nabízí” model X7 jako luxusní čtyřdveřový kabriolet.
České zastoupení značky Porsche přichází konečně s řešením problému lidí, kteří chtějí jet na dovolenou obytným vozem, ale zároveň nechtějí přijít o zážitky za volantem sporťáku a táhnout ho na přívěsu jim přijde neekonomické.
Vtípků není ušetřena ani formule 1, aktuálně kvůli koronaviru pozastavená. Zpravodajský web wtf1, který se jí zabývá, uvádí, že královnu okruhového motorsportu koupila společnost Disney a chce postavit trať v jednom ze zábavních parků Disney World.
A new era #F1 https://t.co/T2TMI831Wh
— WTF1 (@wtf1official) April 1, 2020
A konečně, pokud byste chtěli nový parfém, řešení nabízí čínská značka BYD. Nová vůně je prostředkem, jak „vybudovat své sny” a kombinuje vůně „oblohy bez uhlíku, dobíjecích baterií a solárních panelů”.