Článek
Berlingo prostě není žádný závoďák. Tohle auto může jet na rallye leda tak jako doprovodný vůz servisu. Samozřejmě že platí známé pravidlo, že nejlepší terénní auto je to služební. Jenže ve Velké Británii do auta posadili trochu zvláštní zaměstnance.
Jedním byl Esapekka Lappi, závodní řidič WRC, a na sedadle spolujezdce seděl Janne Ferm jeho navigátor. Takže když za to na testovacím polygonu WRC vezmou tihle dva, pak se můžou dít věci. Obzvlášť když je auto o tři centimetry zvýšené, má pod motorem ochranný plech a pořádné zimní pneumatiky.
Samozřejmě že s tak vysokým autem, podvozkem a slabým motorem nejde dělat zázraky, ale přece jen s ním profesionál dokáže ledacos. Dokonce i skočit. Každopádně je to levnější auto na vyřádění než to profesionální nebo třeba Ford F-150 Raptor, který je na skákání dokonce technicky připraven.