Článek
Poté, co Volkswagen, Škoda, Volvo, Renault, Dacia a Peugeot v posledních letech změnily svá loga, je Citroën další evropskou automobilkou, která mění svou firemní identitu.
Nový pohled na dvojitý šíp je návratem k původnímu designu z roku 1919, který přijal zakladatel André Citroën a představuje desátou evoluci za 103 let. Stále odkazuje na patent, šípovitě ozubené kolo. Upravené logo se svislým oválným rámem, na němž jsou umístěny dvojité šipky, ztrácí chromový povrch.

Logo Citroënu v průběhu let
Brzy logo poprvé uvidíme na autě, které automobilka označuje jako „významný rodinný koncept“. Dále bude inovované logo v několika verzích implementováno na sériových a koncepčních vozech od poloviny příštího roku.
Francouzská automobilka říká, že pracuje na novém designovém jazyce, díky němuž bude odznak viditelnější, aby každý hned věděl, že se dívá na Citroën. Podobně k tomu přistoupila i sesterská značka Peugeot se svým zvětšeným lvem.
Budoucí citroëny budou nadále křížit automobilové segmenty

Modrý odstín Monte Carlo, inspirovaný ikonickými vozy, jako jsou 2CV a DS, se vrátí nejen jako lak karoserie, ale také jako součást identity značky. Kromě toho nová červená Infra nahradí současný červený odstín ve fyzických, tiskových a digitálních aplikacích.
Společnost věří, že tyto změny byly nezbytné před jejím přechodem k elektromobilitě. V rámci plánu Dare Forward 2030 mateřské společnosti představeného na začátku tohoto roku budou všechny osobní vozy Stellantis do konce desetiletí elektrické, včetně Citroënu.

Nové logo Citroënu