Článek
Benzínová osmnáctistovka bude k mání pouze se základní výbavou. Vedle ní si bude možné vybrat dva vznětové motory 1,6 HDi 16V a 2,0 HDi 16V za 649 respektive 704 tisíc korun. Ve vyšších výbavách SX a Exclusive bude nabízen druhý z trojice benzínových agregátů šestnáctiventilový dvoulitr a to za cenu 689 tisíc respektive 759 tisíc. Nejvýkonnější benzíňák 3,0i V6 24V bude dodáván pouze s výbavou Exclusive za 919 tisíc.
Základní výbava je více než bohatá. Za 599 tisíc korun zákazník získá čelní a božní airbagy řidiče a spolujezdce, hlavové airbagy vpředu i vzdadu a kolenní airbag řidiče. Všechny bezpečnostní pásy jsou tříbodové vpředu s pyrotechnickým předpínačem a omezovačem tahu, kterým jsou vybaveny i boční sedadla vzdadu. Výškově nastavitelné opěrky hlavy na všech sedadlech. Na zadních pak nechybí dva bezpečnostní úchyty ISOFIX pro upevnění dětské sedačky.
Ceník nové C5 - v závorkách verze Break | ||||
Motor | výkon kW | výbava X | výbava SX | výbava Exclusive |
1.8i 16V | 85 | 599 000 (639 000) | - | - |
2.0i 16V | 103 | - | 689 000 (729 000) | - (759 000) |
3.0i V6 24V | 152 | - | - | 919 000 (959 000) |
1.6 HDi 16V | 80 | 649 000 (689 000) | 684 000 (724 000) | - |
2.0 HDi 16V | 100 | 704 000 (744 000) | 739 000 (779 000) | 809 000 (bude určeno) |
2.2 HDi 16V AT | 98 | - | 799 000 (839 000) | - (909 000) |
Ceny platné od 18. října s DPH |
Citroën nabízí i nový bezpečnostní systém, který řidiče upozorní v momentě, kdy přejíždí z pruhu do pruhu či krajnici bez zapnutého směrového světla. Potom mu začne vibrovat sedadlo na straně, na které pruh opouští. Tímto systémem jsou za příplatek 25 tisíc korun vybavovány jen verze SX a Exclusive.
Citroën C5
Bi-xenonové samonatáčecí světlomety s automatickou výškovou regulací a výsuvné ostřikovače světlometů budou jako příplatková výbava dodávány za 41 tisíc korun s verzí SX, jako standardní výbava pak u modelů Exclusive.