Článek
Francouzská automobilka nakonec na letošním ženevském autosalonu vystavila sériovou verzi převlečenou za koncept. Změny totiž na obou verzích nenajdete. Rovněž u sériové verze poněkud překvapivě zůstaly přední protáhlé světlomety, vzadu jsou sdružená světla á la poslední generace golfu, zde ovšem s 3D efektem.
Nový model na délku měří 443 cm, bude 183 cm široký a vysoký 161 cm. Velikost zavazadlového prostoru má dle metodiky VDA mírně nadprůměrnou velikost - 537 litrů.
Nový C4 Picasso je postavený na nové platformě skupiny PSA Peugeot Citroën EMP2 (Efficient Modular Platform 2). Proti minulé generaci tak novinka zhubla až o 140 kilogramů.
V interiéru zaujme bohaté prosklení (celkem údajně 5,3 m2 skleněných ploch) a celková vzdušnost. Uvnitř najdete dotykové rozhraní s 12palcovým displejem s vysokým rozlišením, novinkami je také aktivní tempomat, systém sledování mrtvého úhlu či parkovací asistent.
Základním motorem je 1.6 HDi s výkonem 90 koní, ostatní motorizace zatím výrobce nepotvrdil. V nabídce je buď šestistupňová manuální převodovka (kromě základního motoru, ten si musí vystačit s pěti stupni) a rovněž šestistupňový automat.
Prodej by měl být zahájen na podzim, ceny zatím výrobce neoznámil.