Článek
Značka s dvojitým šípem ve znaku se tradičně zaměřuje na komfort. Ten, jen s „c” na začátku, akcentuje i název edice pro C4 Cactus. C-Series je standardně vybaven tlumiči s hydraulickými dorazy či speciálně polstrovanými sedadly. Jenže tím v rámci modelu výjimečný není.
Odvážný Citroën C4 Cactus dostane nástupce
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_I/KR82mT.jpeg?fl=cro,0,214,1136,639%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Edici poznáte podle prvků karoserie v tmavě červeném odstínu. Stejný odstín pak najdete i uvnitř na sedadlech či koberečcích. Ze základních barev karoserie je na výběr z bílé Natural, šedých Cumulus a Platinum nebo černé Perla Nera.
Výchozí výbavou je prostřední stupeň Feel, vtip této edice je ale v tom, že dostanete porci výbavových prvků navíc. Například automatickou klimatizaci, dešťový senzor, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, zadní parkovací asistent, elektrické ovládání předních i zadních oken či 7palcový infotainment.
Příliš velká automobilka? EU se má obávat spojení PSA a FCA
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_F/Cb9ZXK.jpeg?fl=cro,0,0,798,450%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Pod kapotou se objevuje slabší přeplňovaná zážehová dvanáctistovka PureTech naladěná na 110 koní (81 kW) a točivý moment 205 N.m, spojená s manuální šestistupňovou převodovkou, to vše za 394 900 korun. Za vznětovou patnáctistovku o výkonu 100 koní se stejnou převodovkou dáte o 25 tisíc korun navíc.