Článek
C3 je designově vydařený automobil a úprava exteriéru v případě XTR tuto skutečnost jen podtrhuje. Ačkoli se s tímto francouzským broučkem do náročnějšího terénu vydá jen málokdo, je vůz přesto vybaven například zesílenou ochranou nárazníků a podběhů kol a ochranným plechem pod motorem. Věc, která se na českých silnicích, rozbitých po kralování zimy, neztratí.
XTR si čeští motoristé budou moci zakoupit s benzínovými motory 1,4i 16V s výkonem 65 kW a 1,6i s výkonem 80 kW. K těmto pohonným jednotkám je standardně dodávána elektronická manuální převodovka SensoDrive s možností automatického režimu. Nabídku agregátů doplní 1,4 HDi 16V o výkonu 66 kW.
Cena upravené C3 začíná na 437 900 korunách v případě verze s benzínovou čtrnáctistovkou. S agregátem 1,6i 16V zaplatíte o 30 tisíc korun více. Dieslová čtrnáctistovka pak přijde na bezmála půl miliónu korun, přesně 497 900 korun.