Článek
Pokud přemýšlíte, co znamená mazání hranic mezi životem uvnitř a venku, všimněte si kompletně prosklených dveří, které mají být inspirovány terasami a jsou posuvné. A na výklopných prazích, které slouží i jako schůdky k usnadnění nástupu, můžete sedět jako na lavičce.

Uspořádání interiéru s trojmístnou lavicí vpředu je v dnešní době dost neobvyklé.
Uvnitř vidíme volant; GAC tedy nesní o výhradně autonomní mobilitě jako řada dalších značek, když přijde řeč na budoucnost. Pod volantem místo páček vidíme displeje; těch je v kabině údajně celkem osm, včetně jednoho gigantického, který slouží spolujezdcům vpředu jako televize.

Kabina Entranze je plná displejů. Ten největší v pravé části palubní desky lze zakrýt.
Ano, spolujezdcům - vpředu se sedí na třímístné lavici, v druhé řadě vidíme dvě individuální sedačky a úplně vzadu opět lavici, tentokrát dvoumístnou. Dohromady má Entranze sedm míst, ale nejpohodlnější bude, odhadujeme, ve čtyřech.

Posuvné jsou přední i zadní dveře.
Interiér je podle automobilky téměř celý vyroben z environmentálně udržitelných materiálů, jako je např. korek. V kabině nacházíme řadu detailů, inspirovaných letectvím - např. výdechy ventilace ve stropě.
GAC se nepochlubil pohonným ústrojím vozu; jen řekl, že má být ideálním autem na roadtripy. Dala by se tedy očekávat opravdu velká baterie, ale můžeme jen hádat, že by mohla být stejná, jako u loňského konceptu Enverge - propůjčující dojezd až 595 km na jedno nabití.