Článek
Koncern SAIC podepsal začátkem tohoto týdne dohodu s egyptskou Al Mansour Automotive Group a zavázal se investovat v zemi 135 milionů dolarů (3,3 miliardy korun) do nové továrny. Místo se bude nacházet v průmyslové zóně New October City, které Egypt popisuje jako nejnovější ze svých „měst čtvrté generace“.
Závod MG se bude rozkládat na 126 000 metrech čtverečních a v první fázi bude schopen ročně vyrobit 50 000 vozidel. Kapacita bude později zvýšena na 100 000 jednotek. Součástí bude také karosárna o rozloze 8000 metrů čtverečních, velká lakovna, montážní plocha, uzavřený sklad a administrativní budovy. Závod by mohl vytvořit až 10 000 pracovních míst.
Podle webu Car News China, který zprávu přináší, bude prvním zde vyrobeným modelem faceliftované MG5. Sedan odhalený po modernizaci v srpnu má aktualizovanou příď i záď. V interiéru bylo provedeno mnoho změn, včetně osazení dvojice 12,3palcových obrazovek. Později se na místě bude vyrábět několik různých SUV a elektromobilů.
Maska širší než BMW, ale bezpečnost mizerná. MG5 jde přesto na dračku a teď se dočkalo faceliftu
Britsko-čínské MG odhalilo modernizovanou verzi sedanu MG5 loni v srpnu. Po pěti letech na trhu se dočkal přepracování designu včetně obrovské masky chladiče tvořící široký úsměv přídě. Pro automobilku jde o veledůležitý model, protože momentálně tvoří polovinu jejích domácích prodejů, a to navzdory mizerné bezpečnosti.
Posledních 18 měsíců se šířily zvěsti o plánech SAIC na založení specializovaného závodu na výrobu elektrických vozidel v Evropě. Značka zvažovala výstavbu buď ve Španělsku, Maďarsku, nebo i v České republice. Věří se, že upřednostňuje první možnost.
Výroba elektromobilů mimo Čínu pomůže vyhnout se novým clům na elektromobily vyrobené v Číně, které budou dováženy do Evropy.