Článek
Avatr bude sedan 12 prodávat se dvěma možnostmi pohonu. Základní model je vybaven lithium-iontovou baterií CATL s kapacitou 94,5 kWh, která napájí zadní elektromotor o výkonu 308 koní.
V nabídce je také verze se dvěma elektromotory o systémovém výkonu 578 k a poháněná stejnou, 94,5 kWh baterií.
Elektromobil je 5 020 mm dlouhý, 1 999 mm široký a 1 460 mm vysoký. Má rozvor 3 020 mm, a je tak o něco větší než Nio ET7.
Vnější design vozu je elegantní. Přední část má malou černou mřížku chladiče a sadu dělených LED světel pro denní svícení, které vytvářejí tvar písmene C. Avatr pak vedle těchto denních světel umístil hlavní světlomety. Výsuvné kliky dveří jsou standardem stejně jako výsuvný zadní spoiler.
V kabině má vůz palubní desku potaženou kůží, stejně jako kompaktní volant s plochou horní částí a plochým spodkem. Zaujme 35,4palcový panoramatický širokoúhlý displej zahrnující sdružený přístroj a displej spolujezdce. Dvojice obrazovek také slouží pro digitální zrcátka, zatímco centrální, na šířku orientovaná obrazovka infotainmentu se používá k ovládání většiny funkcí vozidla.
Vůz je vybaven sadou asistenčních systémů Huawei druhé generace, která má 29 pokročilých senzorů včetně tří lidarů. Podrobnosti o ceně a dostupnosti zatím nebyly oznámeny, v nabídce novinka doplní SUV s číslovkou 11.