Článek
Čínský karoq se odlišuje větším množstvím chromových prvků a rovněž rozvorem náprav prodlouženým o pět centimetrů. Díky tomu je na zadních sedačkách více místa, což čínští zákazníci upřednostňují. Systém VarioFlex, jenž umožňuje posouvat zadními sedačkami, čínská verze karoqu nedostane.
„Pohon 4x4 se pro toto provedení zatím neplánuje, stejně jako přímo řazené převodovky,” uvedl pro Novinky.cz Štěpán Řehák z tiskového oddělení automobilky. Čínští zákazníci tak k oběma motorům mají výhradně sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku DSG.
Škoda bude nabízet dvě čtyřválcové motorizace: dvanáctistovku a čtrnáctistovku, vždy spalující benzín. Slabší má výkon 88 kW (115 k), silnější pak 110 kW (150 k). V Česku se pro karoq ani jeden z těchto motorů nenabízí.
Popisovaná verze karoqu se bude vyrábět ve městě Ningbo nedaleko Šanghaje.
All New #Skoda #Karoq #GuangzhouMotorShow pic.twitter.com/cws31sqw6B
— Jens Katemann (@katemann_jens) 17. listopadu 2017