Článek
A to není všechno. Auta mají maximální výkon 1044 koňských sil. Ale to by se dalo věřit, vždyť o pohon se má starat jeden motor pro přední kola a dva elektromotory u zadních kol. To by se s opravdu výkonnými elektromotory dosáhnout i dalo. Ovšem video, které na autosalonu v Ženevě firma prezentovala, hovořilo o točivém momentu 8640 Nm.

TechRules AT96 TREV

TechRules AT96 TREV
Auta by na stovku měla zrychlit za 2,5 sekundy a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 350 km/h.
Na kerosin a turbínu
A co stojí za tak velkým dojezdem? Jde o to, že o dobíjení akumulátorů s kapacitou 20 kWh (koncepce lithium-mangan-oxid) se stará malá turbína o výkonu 36 kW. Třicet kilowatt je deponováno na dobíjení akumulátorů a šest na přímé využití ve voze.
AT96 pracuje jako s pohonným médiem s leteckým kerosinem a je určeno spíš na závodní okruhy, zatímco civilnější GT96 pohání plyn. Prý bioplyn nebo CNG. Spotřeba u druhého z nich má být 0,18 l na 100 km. Věříte tomu, co Číňané o voze prohlašují? Hlasujte v anketě.

TechRules GT96 TREV