Článek
Můj pocit z dvoumístného vozu Firepower je kvůli podobnosti se studií Ford Shelby GR-1 rozpačitý. Prosklená střecha je pohledná, a pocit pouhého okopírování stějně jako zadní a přední partie vozu tlumí. Studie bude mít pod kapotou motor HEMI V8 o objemu 6,1 litru.
Jeep Gladiator, kromě přerodu v pickup, nepřekvapí. Designéři využili osvědčené, byť trochu omlazené, křivky Wrangleru. Oproti studii Treo, představené loni v listopadu v Tokiu, se tak nejedná o žádnou revoluci. Gladiator očividně čerpá z letos v Detroitu představené studie Jeep Rescue.
Navíc Jeep ve svém výrobním programu měl pickup v šedesátých letech minulého století. Již tehdy se Jeep Gladiator J series zařadil mezi průkopníky automobilového průmyslu, když jako první nabízel kombinaci pohonu všech kol a automatické převodovky.