Hlavní obsah

Chevrolet zapůsobil reklamou na ledě. Jenže jinak, než chtěl

Detroitští fanoušci hokeje se mohli podívat na nový pick-up truck Chevy Silverado 1500 Trail Boss – automobilka v rámci propagace nového vozu vjela na led. Jenže tam s autem zůstala poněkud déle, než chtěla, a rolby musely jezdit kolem něj.

Foto: Chevrolet

Chevrolet Silverado 1500 Trail Boss (Ilustrační foto)

Článek

Druhá přestávka v zápase Detroit Red Wings proti St. Louis Blues v detroitské Little Caesars Areně, hraném ve středu 28. 11., přichystala zajímavou podívanou – rolby jezdící kolem zbrusu nového Chevroletu Silverado. Ten se totiž porouchal, sotva vjel na led.

Na ledě stál docela dlouho, takže rolby musely jezdit kolem něj a neplánovaně nechaly kus ledu neošetřený. Vůz se podařilo zprovoznit a mohl odjet po vlastních, internet se ovšem za tu dobu stihl naplnit fotkami a videi incidentu.

Všiml si toho i Dan Jones, manažer komunikací SUV Fordu pro Severní Ameriku, a rozhodl se toho využít pro reklamu na „modrý ovál”: „Nebyl to jeden z našich nových trucků, který se zastavil na ledě,” tweetoval snad ve smyslu, že Fordu by se to nestalo.

Trochu to ale přehnal, když napsal, že porouchaný Chevy musel být odtažen rolbou. Jak vidno na konci videa výše a jak také píše web GMauthority, nebyla to pravda, vůz odjel po vlastních.

Příčina poruchy zatím není známá. A třebaže Silverado místo čehokoliv, co bylo v plánu, po opravě zahanbeně a bez prodlení (ale s aplausem publika) opustilo led, špatná reklama je taky reklama a tahle má díky incidentu mnohem širší dosah, než by tomu bylo, kdyby všechno běželo jako na drátkách.

Související témata:

Výběr článků

Načítám