Článek
Nedávné zprávy o tom, že kapoty několika Chevroletů Corvette generace C8 se samovolně otvírají za jízdy, mají dohru. Automobilka upraví chování softwaru, který obstarává otvírání kapoty a varování při jízdě s pootevřenou kapotou ve snaze samovolnému otvírání zamezit.
Výhled zacloní kapota. Majitelé Corvette si stěžují na otevírání zavazadelníku za jízdy

Přesto trvá na tom, že otevření kapoty není chyba na straně auta, ale na straně řidiče.
„Pokud řidič ignoruje vizuální a zvuková varování, že je přední kapota otevřená, může takto jet určitou rychlostí, za níž se zvyšuje pravděpodobnost, že síla vzduchu bude dostatečná k nechtěnému zvednutí kapoty,” stojí v popisku svolávací akce na webu Chevroletu.
Automobilka tedy říká, že ti řidiči, kterým se otevřely kapoty za jízdy, udělali nějakou chybu - např. nechtěně otevřeli přední kapotu a/nebo ignorovali varování na displeji. Otevřít kapotu za jízdy, anebo kdykoliv, když není na převodovce zařazeno P, není podle staršího videa možné.
Změny budou spočívat v tom, že bude-li kapota otevřená či nedovřená, vůz se nerozjede na více než 42 km/h. Zároveň doba, po kterou musí řidič držet tlačítko otvírání kapoty, aby došlo k otevření, bude prodloužena.
Nový software bude necelým sedmi tisícům aut, kterých se problém má týkat - nejsou to všechny již jezdící Corvette - poskytnut přes internet. Majitelé tak nemusí do servisu.