Článek
Pod kapotou buší – stejně jako ve verzi kupé – 6,2litrový osmiválec s přímým vstřikováním a proměnným časováním ventilů, který je navíc dopován 1,7litrovým kompresorem Eaton.
Výsledkem je ohromujících 634 koňských sil (466 kW) a monstrózních 861 Nm točivého momentu. Chevrolet nikdy ve své více než stoleté historii nenabízel výkonnější otevřené auto.
Také další technické parametry jsou shodné s uzavřenou verzí. Podvozek má adaptivní tlumiče, standardem je samosvorný diferenciál. Převodovka je buď automatická s osmi rychlostními stupni a možností sekvenčního řazení, nebo přímo řazená – sedmistupňová.
Hmotnost i jízdní výkony zatím neznámé
O kolik se zvýšila hmotnost roadsteru proti kupé, Chevrolet neuvádí, příliš velký nárůst díky tuhé konstrukci ale údajně nelze čekat. Plátěnou střechu lze stahovat až do rychlosti 50 km/h, jak dlouho ale tento proces bude trvat, americká automobilka neuvádí.
Neznámou jsou také jízdní výkony – zrychlení, nejvyšší rychlost nebo spotřeba paliva. Na to si budeme muset počkat do světové premiéry, která se odehraje na letošním newyorském autosalonu (18.–27. dubna).