Článek
Model ZR1 má pod kapotou vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru. Motor je přeplňovaný kompresorem a má duální vstřikování (poprvé v historii koncernu General Motors). Kupé a roadster díky němu nabízejí 563 kW (755 koní) při 6300 otáčkách za minutu. Točivý moment pak vrcholí na 969 Nm při 4400 ot./min. V nabídce je dvojice převodovek – sedmistupňová manuální nebo osmistupňový automat.
Zrychlení na stokilometrovou rychlost je otázkou tří sekund, jeden z nejrychlejších otevřených automobilů přestane akcelerovat při 322 km/h (což je na otevřené auto šílená, až zbytečná hodnota).
Pozitivní je, že proti verzi kupé má roadster o pouhých 27 kilogramů více, a to nynějších 1625 kilogramů. Střechu lze stahovat až do rychlosti 50 km/h.
Cena začíná na 123 tisících dolarech (2,6 miliónu korun), což je vzhledem k nabízenému výkonu vynikající.