Článek
O Chevroletu Trailblazer Premier se zmíníme jen tolik, že stojí na 22palcových kolech a interiér je třeba ručně obšitý látkou, a to včetně přístrojovky. Jsou tu použity další honosné materiály, jako jsou chromované prvky apod. Celkem nuda.
To nás víc zaujal Chevrolet Colorado Extreme. Je to prostě v továrně upravený pickup pro terénní využití. Opravdu velké terénní využití. Bez kompromisů. Takže to není jen tak nějaká legrácka s oplastovanými blatníky apod.
Je to terénní auto od předního nárazníku s velkým plechovým náběhem a s navijákem až po nástavbu na korbě, která nese náhradní kolo. Samozřejmě, že všechno je vytvořeno i pro oko, ale přitom se nezapomínalo na tu správnou funkci.
Tak například má auto velký šnorchl, zvětšenou světlou výšku, beadlocky na všech kolech, nosič nářadí na střeše, ochranu podvozku i velká a dobře dostupná oka pro vytahování nebo LED rampu na střeše pro přisvětlování.
Auto vypadá opravdu dobře. Škoda jen, že nevíme, jaký má pod kapotou motor, a že má automatickou převodovku. Do terénu se přece jen hodí víc ta manuální. Není také jasné, jak jsou řešené nápravy a uzávěrky diferenciálů, natož, jestli tenhle koncept někdy bude vyráběn.