Článek
Vrcholné provedení modelové řady Camaro žene vpřed osmiválec o zdvihovém objemu 6,2 litru. Stejná jednotka je v rámci General Motors mimochodem použita i v Corvette Z06. V Camaru ZL1 činí výkon 477 kW, nebo lépe řečeno 648 koní. Jedná se o předběžný výkon, realita ale vzdálenější o mnoho nebude.
Automobilka zatím nezveřejnila časy zrychlení a nejvyšší rychlosti, vzhledem k vyššímu výkonu a menší hmotnosti je ale jistotou „stovka” pod čtyři sekundy a nejvyšší rychlost minimálně 290 km/h.
Výkon se pochopitelně přenáší na zadní kola, v základní výbavě nechybí samosvorný diferenciál. Brzdy jsou karbon keramické, podvozek pak stojí na 20" kolech s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Supercar o rozměru 285/30 ZR20 vpředu a 305/30 ZR20 vzadu, vyvinutými přímo pro tento model. Převodovka je buď manuální (šestistupňová), nebo desetistupňová automatická (dříve šestistupňová).
Cenu zatím Chevrolet nezveřejnil. Cena se však příliš nebude lišit od té, za kterou jste si v USA mohli koupit dosluhující generaci Camaro ZL1, tj. do 1,5 miliónu korun. Což je vzhledem k nabízenému výkonu neskutečně příznivá cena. V Česku ale tento model tak levný nebude, dovézt si ho sem musíte individuálně, což znamená zejména clo, náklady na přepravu z Ameriky a homologaci pro provoz na evropských silnicích.