Článek
Sigma TN je dvousedadlový sportovní automobil s motorem uprostřed a poháněnou zadní nápravou. Využívá trubkového rámu a nemá střechu. Barevné provedení rámu si vybírá zákazník a výrobce slibuje i možnost dalších individuálních úprav.
Klíčová je nízká hmotnost, která dle dostupných informací dosahuje 704 kilogramů (včetně normovaného 75kilogramového řidiče, paliva a dalších provozních látek). „Suchá” hmotnost je pouhých 595 kilogramů. Důležité také je její rozložení, kdy 60 procent váhy vozu připadá na zadní nápravu.

Sigma TN
Push-rod zavěšení, bez ABS i ESP
Tlumiče jsou nastavitelné, a pokud pojedete na závodním okruhu, lze je o 20 mm snížit blíže k silnici. Zajímavostí je i zavěšení typu push-rod, snižující neodpružené hmoty a zlepšující ovladatelnost. Dříve se tato technologie využívala v monopostech formule, ze sériových automobilů ji má kupříkladu Lamborghini Aventador.
O pohon zadních kol se stará přeplňovaný řadový čtyřválec, patrně původem z Peugeotu. Šestnáctistovka má výkon dle nastavení 154 až 270 koní a točivý moment 240 až 330 Nm. Hodnoty zrychlení a nejvyšší rychlost výrobce neudává.
Převodovka je manuální, šestistupňová. Elektronickou stabilizaci či ABS byste na tomto modelu hledali marně, tohle je puristické sportovní auto. Volant je odnímatelný, pásy jsou čtyřbodové.
Známa dosud není ani prodejní cena. Automobil dlouhý 3,1 metru má ovšem potřebnou homologaci, můžete tak s ním vyjet do běžného provozu.

Sigma TN