Hlavní obsah

Češi na internetu nejčastěji hledají škodovky a kombíky

Novinky, maž

Ze statistik serveru Sauto.cz za poslední tři měsíce vyplývá, že pokud lidé hledají nový nebo ojetý automobil, většinou se zajímají o domácí automobilku. Škodovky si od července do konce září Češi zobrazili ve více jak 33 miliónech případů.

Článek

Češi dále nejčastěji hledají osobní automobily, obzvláště ve verzi kombi, následují užitkové a obytné vozy. Kromě značky Škoda se v první trojici objevily dvě německé automobilky. Volkswagen (22 498 996 zhlédnutí) s modely Passat, Golf a Sharan a BMW (16 507 150 zhlédnutí). Zde byly nejhledanějšími modely řada 3, 5 a 7.

Nejvíce uživatelé poptávali automobily vyrobených před rokem 2000 (890 638 zobrazení). Když se Češi rozhodují, jakou částku chtějí do automobilu investovat, nejčastěji ve filtrech hledání zaškrtávají možnost 51 - 100 tisíc korun.

Související témata:

Výběr článků

Načítám