Článek
Samozřejmě že ani výroční speciál není jiný než všechny ostatní verze ve výrobě (je jich celkem osm). Všechny nabízejí puristické jízdní zážitky, minimum komfortu, úzkou karoserii, kola vystrčená ven a syrovou radost z jízdy. A tohle je opravdový speciální kousek, kterého bude vyrobeno jen šedesát kusů.
Jde totiž o vůz, který vznikl v polovině šedesátých let, ale nikdy nebyl uveden do výroby. A tak se značka rozhodla auto oživit, trochu upravit pro moderní dobu, ale stále mu nechat jeho retrostyl.

Caterham Seven Sprint

Caterham Seven Sprint
Auto vychází ze základní verze Seven 160, což znamená, že pod přední kapotou pracuje pouhý tříválec Suzuki s výkonem 80 koní a točivým momentem 107 Nm. Není to málo, vždyť auto váží pouhou půltunu. Takže výkonové charakteristiky motoru stačí na zrychlení z 0 na 100 km za pouhých sedm sekund.
Auto vypadá ve své zelené karoserii a sytě rudém interiéru opravdu skvostně. Ovšem největší škoda je ta, že cena dosáhne v přepočtu 900 000 korun, což je už opravdu hodně. Ta klasická stošedesátka stojí o nemalých 400 000 méně.