Článek
Na rozloučenou se ale značka rozhodla uvést speciální limitovanou edici, omezenou na 85 kusů, kterou budou tvořit dva modely. V 60 kusech vznikne model Seven 458 Final Edition, zbylých 25 kusů budou tvořit vozy Seven 485 CSR Final Edition.
Modely 458 Final Edition a 485 CSR Final Edition se odlišují v mnoha ohledech. Zatímco klasický model je dostupný ve dvou velikostech šasi, model CSR nabízí pouze větší šasi. Má také sofistikovanější podvozek a větší průměr kol. Menší Seven 485 váží 560 kilogramů, větší CSR pak 605 kg.
Oba modely přitom lákají na vysokou specifikaci a exkluzivní vzhled. Zákazníci mají na výběr z pěti speciálních laků, karoserii zdobí černé pruhy a v kabině nechybí kombinace Alcantary, kůže a karbonu. Klasický model 485 stojí na 13“ kolech, model SCR na 15“ kolech. Oba však obouvají pneumatiky Toyo Proxes R888R.
Oba vozy také sdílejí zmiňovaný dvoulitrový atmosférický čtyřválec Ford Duratec, spojený s pětistupňovou manuální převodovkou, který na zadní nápravu se samosvorným diferenciálem posílá 168 kW (228 k) a 205 Nm točivého momentu. Motor točí až 8500 otáček, zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,1 sekundy a maximální rychlost dosahuje 224 km/h.
Vozy z edice Final Edition už jsou k objednání a cena startuje na 67 495 eurech (bezmála 1,7 milionu korun), ovšem bez lokálních daní. Pro automobilku je prý konec výroby modelu Seven 485 hořkosladkým momentem, neboť znamená konec atmosférického točivého motoru.
Značka ale slibuje, že uvolněnou produkční a vývojovou kapacitu hodlá využít i k další expanzi na evropských trzích. Rozhodně se tak v budoucnu stále máme na co těšit, včetně elektrické verze slavného roadsteru.