Článek
Americký konkurent pro Porsche Panamera je dlouhý 5347 mm, na šířku měří (bez zpětných zrcátek) 1948 mm a je vysoký 1455 mm. Rozvor náprav má obří rozměr celých 3228 mm a ukazuje, jak moc bude vzadu místa pro nohy. Kola mají také hodně nadstandardní velikost - 22 palců.
Zamračený předek escaly naznačuje, jak budou vypadat budoucí vozy této americké značky. Některé rysy, třeba maska chladiče, navazují na předchozí modely, tak úzké světlomety ale žádné auto této 114 let staré automobilky z Detroitu nemá.
Zadní svítilny jsou dlouhé a originálně vystrkují „růžky” do stran. Že jde o koncept, prozradí extrémně úzká zpětná zrcátka a absence klik u dveří.
Zajímavostí je, že nejde o klasicky tříprostorovou karoserii typu sedan, nýbrž o liftback - zadní dveře se vyklápí kompletně i s prosklením. Jde o řešení málokdy vídané, z velkých automobilek to používá Škoda u modelů octavia či superb.
Escala má motor - dvakrát přeplňovaný osmiválec s neudaným výkonem - umístěný vpředu a poháněná zadní kola. Automobilka uvádí, že osmiválec při malé zátěži vypíná polovinu svých válců.
Kdy se escala z konceptu změní v sériové vozidlo, zatím Cadillac neuvedl.