Článek
„Nová generace řady SRX je výsledkem pokračujícího vývoje a upřesňování designérského stylu značky Cadillac,“ uvedl Clay Dean, ředitel značky Cadillac odpovědný za design, a dodal: „Naším cílem bylo vytvořit výrazně dynamický model pro třídu luxusních crossoverů.“
.: Karosérie nové generace crossoveru Cadillac SRX dostala velice dynamický design. foto: Právo/GM
Zcela nový Cadillac SRX se představí ještě v tomto roce na důležitých světových autosalonech, kdy budou také zveřejněny bližší technické a marketingové údaje. Novinka nahradí verzi crossoveru SRX, která vstoupila na trh v roce 2004 a sehrála klíčovou roli v procesu produktové renesance své značky a její globální expanze.
Crossover SRX nové generace má podobný styling a proporce jako koncept Provoq, který se s velkým úspěchem představil během roku 2008 na mnoha autosalonech.
Kam směřuje značka
Zcela nový produkční model má vynikat špičkovými jízdními vlastnostmi a dynamikou, stabilitou za všech klimatických podmínek a velmi prostorným a moderně řešeným interiérem pro pět pasažérů a jejich zavazadla.
.: Tvář novinky je s konkurenčními modely nezaměnitelná. foto: Právo/GM
„Cadillac SRX nové generace spolu s novým modelem CTS Sport Wagon jsou nejlepší ukázkou současného dynamického designu značky Cadillac, který naznačuje i budoucí směřování automobilky. Díky nim máme ty správné vozy v pravý čas pro současné zákazníky luxusních segmentů,“ řekl Jim Taylor, ředitel automobilky Cadillac.