Článek
Zákazníci se neodmítají, a hlavně každé auto je tak trochu výzva. Proč pořád dokola dělat luxusní auta? Trabant, i když se jich v tehdejší době vyrobilo přes tři miliony kusů, je dnes už větší rarita než výše uvedené sporťáky. A upravit tuto legendu východního bloku bylo proto jasnou volbou.
Auto dostalo kompletně nový lak, který na to moc nevypadá. Ale třeba střecha s proplétaným textilním vzorem a číslem 21 nebo stejně vyvedené středy kol jsou jasným důkazem, že něco je tady jinak. Ostatně až na někoho tenhle krasavec zamrká, bude to vědět taky. Přední světla jsou totiž z LED diod a mají tu samou funkci, jako většina moderních aut. Při odbočování ten bílý světelný pruh začne blikat oranžově.

Luxusní obšití sedadel určitě stojí víc, než celé auto, když bylo nové
Vilner je firma, která začínala na nových autopotazích. Pak přešla na čalounění celého interiéru. A tak je jasné, že i tady zvládla svůj úkol perfektně. Ten materiál, který je lakovaný na karoserii, je tady totiž použit v originále na sedadlech i na přístrojovce. Ta má volant Momo a také moderní autorádio, ovšem s retro ovládacími prvky.
Tohle autíčko je unikátem už samo o sobě. Jde totiž o vůz, který byl z poslední série a pod kapotou tak pracoval zážehový čtyřtakt o objemu 1,1 l s výkonem 33 kW a točivým motorem 74 N.m. Auto má řadicí páku na podlaze, protože používá novou čtyřstupňovou převodovku.