Článek
I majitel auta za čtyřicet miliónů korun musí někdy neplánovaně do servisu. Konkrétně jde o 72 veyronů vyrobených mezi říjnem 2006 a lednem roku 2010, u nichž hrozí, že ukazatel paliva bude ukazovat optimističtější údaje, než jaký bude skutečný stav paliva v nádrži. Výměna bude řešena softwarově.
Není to jediná nalezená chyba: u 13 dalších veyronů může docházet ke korozi kabelů vedoucích k baterii a k alternátoru. V extrémním případě by automobil mohl začít hořet. Bugatti majitele svolá a kabely vymění za nové.
O pohon veyronu se stará osmilitrový šestnáctiválec se čtyřmi turbodmychadly a výkonem 1200 koní. Maximálka činí 431 km/h a 0-100 km/h zvládne veyron rychleji než většina supersportovních motorek - za 2,5 sekundy, 7,3 sekundy stačí k rozjetí na 200 km/h. A mimochodem, točivý moment má hodnotu 1500 Nm.
Letos byl představen nástupce nejrychlejšího auta světa, Bugatti Chrion. [celá zpráva]